Poradnik

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa wydawców kart, agentów rozliczeniowych, organizacji płatniczych, Związku Banków Polskich oraz Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.

Biorąc udział w Programie nie podejmujesz żadnego ryzyka, przekazywane dane są nam potrzebne jedynie do zweryfikowania możliwości przystąpienia do programu przez Fundację Polska Bezgotówkowa.

Do programu mogą dołączyć urzędy, które posiadają terminal z Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych. Urzędy, które zgłosiły się już do Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych, ale nie podpisały jeszcze umowy na terminal. Oraz urzędy które nie przystąpiły do Programu upowszechniania płatności bezgotówkowych, ale chcą otrzymać bezpłatny terminal.

Z Programu można skorzystać jednorazowo. Natomiast w jego ramach możesz odebrać dowolną liczbę terminali, ale nie więcej niż liczba punktów kasowych, niekoniecznie jednorazowo. Dodatkowe terminale można pozyskać bez konieczności ponownego wypełniania formularza – wystarczy przesłać zapytanie drogą mailową na adres: [email protected].

Tak. Jest to umowa z eService, która określa warunki wzięcia udziału w Programie.

Do każdego terminala dołączany jest zestaw naklejek, które należy umieścić w odpowiednich miejscach w urzędzie.

Mechanizm refundacji polega na pokryciu wszystkich kosztów ponoszonych przez przedsiębiorców, związanych z akceptacją płatności bezgotówkowych.

Program upowszechnienia płatności bezgotówkowych w jednostkach administracji publicznej kończy się 31 grudnia 2025 roku.

Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane urzędu (NIP), dane osobowe osoby zgłaszającej do Programu - pozostałe dane zostaną zebrane razem z naszym handlowce. Wszystkie dane zbierane są na potrzebę weryfikacji możliwości przystąpienia do Programu przez Fundację.

Decyzja o przyjęciu do Programu następuje w dniu następnym od momentu złożenia wniosku.

Pierwszy etap to wypełnienie formularza kontaktowego, na podstawie, którego nasz handlowiec skontaktuje się ze wskazaną w formularzu osobą kontaktową. Następnie po zebraniu dodatkowych danych do Fundacji zostanie skierowany wniosek o możliwość przystąpienia do Programu.

Po złożeniu wniosku nie ma możliwości zmiany terminala. Możesz dobrać dodatkowe terminale kontaktując się z nami poprzez e-mail: [email protected].

Dane można weryfikować w dedykowanym portalu Klienta. Dane dostępowe do portalu zostaną przekazane mailowo po rejestracji na stronie.

Do 31 sierpnia 2021 roku za posiadanie terminala/-i nie ponosisz żadnych kosztów związanych z pozyskaniem i użytkowaniem terminala.

Informacje o tym, jak podłączyć terminal znajdują się w instrukcji dołączonej do terminala oraz tutaj.

Aby zapoznać się z funkcjami terminala Smart D220 skorzystaj z zainstalowanego na urządzeniu samouczka. Możesz do niego przejść poprzez menu i wrócić w każdym momencie.

Nie, zasady korzystania z dofinansowania nie wprowadzają obowiązku obrotu.

Tak. Wszystkie transakcje są rejestrowane oraz przechowywane na Portalu Klienta. Klient może otrzymać potwierdzenie transakcji drogą mailową, wówczas musi wpisać swój adres mailowy na urządzeniu.

Terminal akceptuje karty Mastercard i Visa, Diners, JCB i UPI oraz płatności BLIKIEM.

Terminal smart D220 jest mobilny, z siecią możesz połączyć się poprzez Wi-Fi lub sieć GSM po włożeniu karty SIM.

Aktualizacje przeprowadzane są automatycznie w godzinach nocnych, aby nie wpłynąć na funkcjonowanie instytucji.

W przypadku terminala smart D220 bateria wystarcza do 200 transakcji. Rekomendujemy ładowanie urządzenia codziennie. Do urządzenia dołączona jest ładowarka.

Do 31 sierpnia 2021 prowizja za pojedynczą transakcję wynosi 0%.

Aby odebrać terminal/e należy wypełnić formularz na stornie. Po akceptacji wniosku przez Fundację terminale zostaną wysłane pod wskazany adres.

Każde urządzenie ma ustawiony fabrycznie kod administracyjny: 123456.

Do 31 sierpnia 2021 za użytkowanie terminala/-i nie ponosisz żadnych kosztów związanych z pozyskaniem i użytkowaniem terminala.

Terminal standardowy występuje – do wyboru – w wersji mobilnej i stacjonarnej.

Terminal akceptuje karty Mastercard i Visa, Diners, JCB i UPI oraz płatności BLIKIEM.

Nie ma kwoty minimalnej, którą trzeba zrealizować przyjmując płatności terminalem.

Aktualizacje przeprowadzane są automatycznie w godzinach nocnych, aby nie wpłynąć na funkcjonowanie instytucji.

Przez 12 miesięcy prowizja za pojedynczą transakcję wynosi 0%.

Aby odebrać terminal/e należy wypełnić formularz na stornie. Po akceptacji wniosku przez Fundację terminale zostaną wysłane pod wskazany adres.

Terminal akceptuje karty Mastercard i Visa, Diners, JCB i UPI oraz płatności BLIKIEM.

Terminale posiadają opcję dodawania napiwku do transakcji oraz DCC (przewalutowanie).

Pieniądze trafiają na konto najpóźniej w ciągu 48 godzin od dokonania transakcji.

Do 31 sierpnia 2021 prowizja za pojedynczą transakcję wynosi 0%.

Oba terminale są w pełni refundowane. Faktura jest opłacona przez Fundację.

Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane urzędu (NIP), dane osobowe osoby zgłaszającej do Programu - pozostałe dane zostaną zebrane razem z naszym handlowce. Wszystkie dane zbierane są na potrzebę weryfikacji możliwości przystąpienia do Programu przez Fundację.

Dane będą przechowywane w bazie danych akceptantów.

Tyko i wyłącznie osoby upoważnione – mające dostęp do konta na Portalu Klienta.

Dostęp do portalu użytkownika zostaje przyznany po złożeniu wniosku. Dane do zalogowania zostaną przesłane mailem.

Aby otrzymać nowe hasło, należy wypełnić odpowiedni formularz na stronie portalu.

Jeśli chcesz zamówić
Wypełnij formularz
Jeśli masz dodatkowe pytania
Przejdź do poradnika